Bezpłatna rezygnacja & zmiana rezerwacji
Wyjazd już zarezerwowany, ale szef nie potwierdził Państwa urlopu? W razie rezygnacji lub zmiany rezerwacji wyjdziemy Państwu naprzeciw! U nas można je bowiem przeprowadzić bezpłatnie w określonym terminie. Niewielu organizatorów imprez turystycznych gwarantuje równie korzystne warunki.
Bezpłatna rezygnacja
W ciągu 5 dni od dokonania rezerwacji mogą Państwo bezpłatnie zrezygnować, jeżeli do wyjazdu pozostało więcej niż 6 tygodni (42 dni). Możliwość rezygnacji przysługuje tylko jeden raz na Klienta lub grupę podróżujących i tylko w sytuacji, gdy nie było jeszcze dokonanej zmiany rezerwacji.
Jeżeli do wyjazdu pozostało mniej niż 6 tygodni (od 41. dnia przed wyjazdem) rezygnacja wiąże się z kosztami zgodnie z punktem 4.a naszych Ogólnych Warunków Uczestnictwa.
Bezpłatna zmiana rezerwacji
Jeżeli chcą Państwo dokonać zmiany rezerwacji na inny obiekt lub inny termin, jest ona możliwa bezpłatnie na 6 tygodni (42 dni) przed wyjazdem, jeśli wybrana oferta alternatywna jest dostępna, natomiast długość pobytu i liczba uczestników pozostaną bez zmian. Obowiązuje aktualna cena nowego wyjazdu. Rabaty Last-Minute lub inne akcje promocyjne nie mogą zostać uwzględnione.
W przypadku zmiany rezerwacji na mniej niż 6 tygodni (42 dni) przed wyjazdem naliczone zostaną koszty za rezygnację zgodnie z punktem 5.a naszych Ogólnych Warunków Uczestnictwa.
Flex-Option: Jeszcze krótszy termin anulowania i zmiany rezerwacji do 32 lub 16 dni przed wyjazdem
Większość naszych wyjazdów można rezerwować z Flex-Option, która umożliwia Państwu jednorazowe anulowanie rezerwacji lub poszczególnych pokoi albo zmianę rezerwacji po aktualnych cenach, do 32 lub 16 dni przed wyjazdem.Tutaj znajdą Państwo wszystkie informacje na temat naszej Flex-Option.
Rezygnacji z całej rezerwacji mogą Państwo dokonać bezpośrednio w osobistej strefie Klienta My SnowTrex, gdzie mają Państwo również podgląd aktualnych kosztów za anulowanie wyjazdu.
Jeżeli chcą Państwo poznać warunki częściowej rezygnacji, zmiany uczestnika lub zmiany rezerwacji, bądź zadać inne pytanie odnośnie rezygnacji, proszę przesłać do nas zapytanie z numerem rezerwacji na adres rezygnacja-pl@snowtrex.com.