Współpraca Partnerska
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Kolonia (NIEMCY)
22 380 39 01
pn. - czw. 09:00 - 16:30
pt. 09:00 - 14:00
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy partnerskiej
1. Pytania do zgłoszenia
- W jaki sposób można przyłączyć się do Programu Partnerskiego? Przyłączenie się do Programu Partnerskiego nie zajmuje dużo czasu i jest bardzo proste. Należy wybrać odpowiednią formę współpracy partnerskiej „Affiliate“ lub „Biura podróży“ oraz zapoznać się z warunkami umowy partnerskiej. Akceptacja warunków następuje poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk "Akceptuję warunki umowy i chcę się zgłosić do programu partnerskiego". W przypadku pytań dział współpracy partnerskiej służy Państwu pomocą.
- W jaki sposób następuje rozliczenie prowizyjne? Po przyłączeniu się do naszego Programu Partnerskiego z reguły obrót płatniczy następuje przez bezpośrednie inkaso. W wyjątkowych sytuacjach możliwa jest zmiana na inkaso Agenta. W przypadku pytań prosimy o kontakt e-mailowy na adres marketing-pl@traveltrex.com.
- Ile prowizji przyznawane jest za sprzedaż? Wysokość prowizji zależna jest od rodzaju prowadzonej współpracy. Partnerzy Affiliate otrzymują prowizję zależną od obrotu. Z reguły waha się ona między 5 – 10 %. Biura podróży otrzymują za każdą rezerwację 7 %. Nie jest wymagane osiągnięcie progu obrotu minimalnego.
- Kiedy ma miejsce rozliczenie prowizyjne? W przypadku inkasa bezpośredniego rozliczenie prowizyjne ma miejsce w miesiącu po odbyciu się imprezy turystycznej, wykazana kwota zostaje przekazana na Państwa konto.
2. Pytania dotyczące rezerwacji
- W jaki sposób można dokonać rezerwacji? Po przystąpieniu do Programu Partnerskiego dostępne są różne możliwości rezerwacji produktów marki SnowTrex:
- Implementacja strony internetowej
Czy posiadają Państwo swoją własną stronę internetową? Program Partnerski TravelTrex umożliwia zastosowanie wielu form implementacji. Po przystąpieniu do Programu Partnerskiego znajdą Państwo w swoim obszarze partnerskim liczne środki reklamy, jak banery, loga itp. oraz możliwość generowania linków. Dzięki zawartym w linkach "trackingcodes" możliwa jest identyfikacja klientów po numerze agencyjnym. "Ciasteczka" ważne są 30 dni, dlatego też domyślne parametry zapisywane w systemie pozwalają na rozpoznanie klientów odwiedzających naszą stronę nawet wtedy, gdy nie następuje to poprzez Państwa link partnerski. - Do rezerwacji wycieczek
Należy wybrać produkt, który pragną Państwo zarezerwować: SnowTrex. W polu ID Partnera prosimy wpisać czterocyfrowy numer agencyjny i kliknąć w przycisk "Przekaż ustawienia". Po zalogowaniu się do systemu możliwa jest bezpośrednia rezerwacja. - Rezerwacja poprzez CRS
Nasze wycieczki można rezerwować poprzez (Sabre/Merlin).
- Implementacja strony internetowej
- Czy można bezpośrednio po przystąpieniu do Programu Partnerskiego dokonać rezerwacji? Bezpośrednio po przyłączeniu się do Programu Partnerskiego otrzymują Państwo czterocyfrowe ID Partnera. Aktywowanie numeru agencyjnego w naszym systemie rezerwacyjnym trwa z reguły 1-2 dni roboczych. Jeśli pragną Państwo dokonać rezerwacji bezpośrednio po przyłączeniu się do Programu Partnerskiego, prosimy nas o tym powiadomić. Wówczas możemy zagwarantować wcześniejszą aktywację numeru ID, dzięki czemu rezerwacja przebiegnie prawidłowo.
- Czy można dokonać rezerwacji wyjazdu zakładając na nią opcję?
- Tak, można dokonać rezerwacji, zakładając na nią opcję trwającą 24 godziny. Opcja po 24 godzinach nie jest automatycznie potwierdzana (należy przesłać e-mail z informacją o potwierdzeniu lub anulowaniu rezerwacji).
- Nie ma możliwości dokonania kilku rezerwacji opcjonalnych na takie samo nazwisko.
- Jeżeli w rezerwacji online nie zostały podane dane uczestników wycieczki, prosimy o przesłanie ich drogą e-mailową na nasz adres. Po dopasowaniu listy uczestników prześlemy nowy formularz zgłoszeniowy do podpisu przez głównego zgłaszającego.
- Co dzieje się po dokonanej rezerwacji? Czy otrzymuje się dodatkowe informacje na temat rezerwacji? Po dokonaniu rezerwacji otrzymują Państwo kopię rezerwacji online na wskazany w obszarze dla Partnera adres mailowy. W przypadku umowy inkasa bezpośredniego, dalsza korespondencja odbywa się bezpośrednio między TT a klientem. Rozliczenie prowizyjne następuje w miesiącu po odbytej się wycieczce klientów.
3. Pytania dotyczące obszaru dla Partnerów
- Do czego służy obszar dla Partnerów? Obszar dla Partnerów, do którego zalogować się można przez stronę Programu Partnerskiego służy do administrowania danych. Dzięki temu możliwy jest podgląd wszystkich ustawień Państwa strefy partnerskiej. Mają Państwo dostęp do różnych środków reklamy, jak i możliwość generowania linków.
- W jaki sposób można dokonać zmiany swoich danych? Zmienili Państwo siedzibę biura, nazwę firmy, czy numer konta bankowego? To żaden problem: Państwa dane zapisane są w obszarze dla Partnerów i mogą w każdej chwili zostać zmienione. W chwili kliknięcia w przycisk "Aktualizuj" wszystkie zmiany są automatycznie przekazywane do naszego systemu.
4. Pytania ogólne
- Co kryje się pod pojęciem cookie tracking? "Ciasteczka" to małe pliki wysyłane przez serwer www i zapisywane po stronie użytkownika. Po zamknięciu wyszukiwarki internetowej domyślne parametry zapisywane są w systemie i pozwalają na rozpoznanie klienta, który odwiedza również inną stronę internetową. Ciasteczka ważne są 30 dni.
5. Materiały informacyjne
- Posiadają Państwo materiały informacyjne dla biur podróży?
- Informacje dla Partnerów można pobrać tutaj jako plik PDF.